Najčešća pitanja korisnika - Vodovod grada Vukovara
Na vrh stranice
Kontaktirajte nas
Vodovod grada Vukovara d.o.o
Jana Bate 4
Vukovar
email: vgv@vgv.hr
tel: 0800 85 87

Najčešća pitanja korisnika

Kako se mogu priključiti na sustav javne vodoopskrbe i odvodnje?

Na sustav javne vodoopskrbe i javne odvodnje moguće je priključiti se na način prikazan na linku: https://vgv.hr/2020/10/11/postupak-prikljucenja-na-vodne-usluge/ .

 

Kako mogu promijeniti korisnika i što mi je potrebno?

Za promjenu korisnika na mjernom mjestu potrebna je kopija vlasničkog lista ne starija od 6 mjeseci, kopija osobne iskaznice te popunjen obrazac Zahtjeva za promjenom korisnika vodnih usluga koji mora biti datiran i potpisan.

Na linku https://vgv.hr/wp-content/uploads/2020/10/Zahtjev-za-promjenom-korisnika-2020.pdf moguće je preuzeti obrazac Zahtjeva za promjenom korisnika vodnih usluga.

Sva tri dokumenta potrebno je skenirati i dostavite u PDF formatu osobno, poštom ili na e-mail adresu stanje@vgv.hr .

 

Na koji način mogu prijaviti očitano stanje na vodomjeru?

Očitana stanja utroška vode moguće je prijaviti na više načina:

Pozivom na 032/424-700, 032/424-701 ili besplatni telefon 0800-8587.

Slanjem e-maila na adresu stanje@vgv.hr .

Na internet stranici Vodovoda https://vgv.hr registracijom i prijavom na uslugu Moj račun.

 

Na koji način mogu primati račune na moj e-mail?

Na internet stranici Vodovoda https://vgv.hr registracijom i prijavom na uslugu Moj račun gdje je potrebno odabrati način dostave računa e-mailom.

 

Kako mogu promijeniti broj članova u stanu koji se nalazi u zgradi sa zajedničkim vodomjerom?

Za promjenu broja članova u stanu koji se nalazi u zgradi sa zajedničkim vodomjerom potrebno je obratiti se ovlaštenom predstavniku stanara zgrade u kojoj živite i koji treba promjenu broja članova prijaviti pisanim putem prema Vodovodu.

 

Kada Vodovod grada Vukovara obavlja očitanje vodomjera?

Vodovod grada Vukovara d.o.o. očitava vodomjere svaki drugi mjesec prema rasporedu na linku:

 

 

Kako mogu dostaviti prigovor na kvalitetu usluge?

Sukladno članku 10 Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19, 19/22) prigovor na kvalitetu naših usluga moguće je dostaviti u pisanom obliku u poslovnim prostorijama Vodovoda grada Vukovara d.o.o. putem evidencije prigovora i poštom na adresu:

VODOVOD GRADA VUKOVARA d.o.o.
Jana Bate 4, 32010 Vukovar

ili na

e-mail adresu: prigovori@vgv.hr

Odnosno na telefaks broj: 032/424-724

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. Potrošač je u prigovoru dužan navesti svoje ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.

Naše mrežne stranice koriste internet kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Korištenjem stranica prihvaćate pravila privatnosti o kojima možete više saznati putem rubrike