OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku u poslovnim prostorijama Vodovoda grada Vukovara d.o.o. putem evidencije prigovora i poštom na adresu:
VODOVODA GRADA VUKOVARA D.O.O.
Vukovar, Jana Bate 4
ili na
e-mail adresu: prigovori@vgv.hr
Odnosno na telefax broj: 032/424-724
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.
Potrošač je u prigovoru dužan napisati svoje ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA REKLAMACIJE POVJERENSTVU ZA ZAŠTITU POTROŠAČA
Sukladno čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor iz članka 10. istog Zakona odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača u pisanom obliku u poslovnim prostorijama Vodovoda grada Vukovara d.o.o. putem evidencije prigovora i poštom na adresu:
Povjerenstvo za zaštitu potrošača
Vodovoda grada Vukovara d.o.o.
Vukovar, Jana Bate 4
ili na
e-mail adresu: prigovori@vgv.hr
Odnosno na telefax broj: 032/424-724
Odgovor na Vašu reklamaciju dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka reklamacije.
Potrošač je u reklamaciji dužan napisati svoje ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.