Ovdje možete pronaći najčešća pitanja korisnika
Sljedeća objava
Obavijest o prekidu vodoopskrbe
Kako se mogu priključiti na sustav javne vodoopskrbe i odvodnje?
Na sustav javne vodoopskrbe i javne odvodnje moguće je priključiti se na način prikazan na linku: https://vgv.hr/2020/10/11/postupak-prikljucenja-na-vodne-usluge/ .
Kako mogu promijeniti korisnika i što mi je potrebno?
Za promjenu korisnika na mjernom mjestu potrebna je kopija vlasničkog lista ne starija od 6 mjeseci, kopija osobne iskaznice te popunjen obrazac Zahtjeva za promjenom korisnika vodnih usluga koji mora biti datiran i potpisan.
Na linku https://vgv.hr/wp-content/uploads/2020/10/Zahtjev-za-promjenom-korisnika-2020.pdf moguće je preuzeti obrazac Zahtjeva za promjenom korisnika vodnih usluga.
Sva tri dokumenta potrebno je skenirati i dostavite u PDF formatu osobno, poštom ili na e-mail adresu stanje@vgv.hr .
Na koji način mogu prijaviti očitano stanje na vodomjeru?
Očitana stanja utroška vode moguće je prijaviti na više načina:
Pozivom na 032/424-700, 032/424-701 ili besplatni telefon 0800-8587.
Slanjem e-maila na adresu stanje@vgv.hr .
Na internet stranici Vodovoda https://vgv.hr registracijom i prijavom na uslugu Moj račun.
Na koji način mogu primati račune na moj e-mail?
Na internet stranici Vodovoda https://vgv.hr registracijom i prijavom na uslugu Moj račun gdje je potrebno odabrati način dostave računa e-mailom.
Kako mogu promijeniti broj članova u stanu koji se nalazi u zgradi sa zajedničkim vodomjerom?
Za promjenu broja članova u stanu koji se nalazi u zgradi sa zajedničkim vodomjerom potrebno je obratiti se ovlaštenom predstavniku stanara zgrade u kojoj živite i koji treba promjenu broja članova prijaviti pisanim putem prema Vodovodu.
Kada Vodovod grada Vukovara obavlja očitanje vodomjera?
Vodovod grada Vukovara d.o.o. očitava vodomjere tri puta godišnje i to u travnju, kolovozu i prosincu prema rasporedu na linku:
Kako mogu dostaviti prigovor na kvalitetu usluge?
Za dostavu prigovora saznajte ovdje.